‘Ondernemers in beeld brengen’

NIJKERK – Als beeldmaker werkte Corine Feenstra  jarenlang op marketing- en communicatieafdelingen van diverse werkgevers, totdat ze vorig jaar besloot voor zichzelf te beginnen. Met haar onderneming CoPro Multimedia helpt ze bedrijven met onderscheidende contentmarketing én ze nam recent zitting in het bestuur van de BHN.

Storytelling is een belangrijke tool voor contentmarketing, vertelt ze. “Welke verhalen brengen een klant in beweging? Samen met mijn opdrachtgevers ga ik hiernaar op zoek. Want als je weet waar jouw doelgroep blij van wordt, kan je concrete (beeld)verhalen maken om klanten in actie te krijgen.”

Crossmediaal

Als videomaker en creatieve contentmaker is ze van nature nieuwsgierig naar wat mensen drijft. Dat resulteert in een combinatie van crossmediale producties met een persoonlijk tintje, zoals ze het zelf uitdrukt. “Heel veel ondernemers denken dat ze dat zelf kunnen maar komen er vervolgens achter dat het veel tijd, energie en creativiteit vraagt om goede content te maken. Door een specialist in te schakelen maken ze niet alleen een professionaliseringsslag, maar kunnen ze zich bezighouden met zaken waar ze zelf goed in zijn.” Zo help ik ondernemers bijvoorbeeld met het schrijven van teksten voor hun websites en socialmediacampagnes. Maar ook videoproducties vormen een ijzersterk wapen in de strijd om de gunst van (potentiële) opdrachtgevers. “Video is een steeds krachtiger medium, het aantal kijkers op YouTube, Instagram en andere social media stijgt per dag. Het is een laagdrempelige en een mooie manier om klanten direct te bereiken. Breng ze inspiratie, maak een mooie productvideo, instructievideo of bedrijfsvideo. En wil je als ondernemer beginnen met een vlog, dan ondersteun ik graag bij de opstart en de montage. Maar ik help ondernemers ook met testimonials of met het vormgeven van online trainingen.”

PR en communicatie

Corine is allang geen onbekende meer binnen de gemeente Nijkerk. Recent nog was ze betrokken bij het Glazen Thuis en ook zakelijk werkt ze al samen met lokale bedrijven. Als kersverse ondernemer werd ze lid van de BHN en binnen het bestuur is haar de portefeuille PR en Communicatie toebedeeld. “Leuk om de BHN via social media meer gezicht te geven, verbinding te creëren tussen de leden, reuring te geven aan toekomstige activiteiten en ondernemers aan het woord te laten.”

www.copromultimedia.nl

Geplaatst op: 22-04-2021

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde berichten

Business in Nijkerk

Business in Nijkerk is een platform voor onafhankelijk zakennieuws. Tegelijkertijd hebben bedrijven in deze gemeenschap zelf ook zoveel nieuws te melden. Die boodschap voor hen formuleren is óók de missie van Business in Nijkerk.