Nijkerkse aannemer haalt grote klus binnen

In opdracht van Liander en Vitens gaat de grote aannemer Van Gelder uit Nijkerk de komende acht jaar aan de slag op de Veluwe en in de Achterhoek.

“In samenwerking met onze partners Van Voskuilen Groep en Baas B.V. gaan we in dit gebied op duurzame manier nieuwe gas-, water- en energienetwerken aansluiten en bestaande netwerken, saneren en aanpassen. Dit doen we als Aannemerscombinatie Trinitas”,  aldus Van Gelder op de website.

Door onder andere de stevige woningbouwopgave neemt de vraag naar aansluitingen op het elektriciteits- en waternet flink toe. Niet alleen moeten alle woningen en bedrijven worden aangesloten op het elektriciteitsnet en de waterleiding. Door de toenemende vraag moeten ook de onderliggende netten worden aangepakt.

(Bron: vangelder.com)

Geplaatst op: 05-09-2022