TriAv verhuist van Nijkerkerveen naar Nijkerk

NIJKERKERVEEN – TriAV verhuist in juni 2018 naar een nieuw bedrijfspand op industrieterrein De Flier. Nu is het bedrijf nog gevestigd in Nijkerkerveen.

Op de nieuwe locatie aan de Sindelererf komen een kantoor en werkplaats. triAV is een system integrator die zich richt op de hospitality branche. Het bedrijf van Bert Nijeboer voorziet onder meer hotels en vakantieparken van televisie, wifi, telefonie en klant informatie systemen. Zo sloot triAV eind vorig jaar een grote, deal met Fletcher Hotels, de grootste hotelketen van Nederland. TriAV gaat alle hotels van de groep voorzien van tv-systemen en neemt ook de service van de systemen op zich.

Geplaatst op: 17-04-2018