Nieuw restaurant SES op Strandparc Nulde

NIJKERK – Strandparc Nulde krijgt een nieuw restaurant. Het gaat om SES, een nieuw horecaconcept van de VDB recreatie groep.

Het voormalige restaurant Afslag Tien heeft zowel van binnen als van buiten een ware metamorfose ondergaan, geheel in de look & feel van het nieuwe concept SES.
Gasten kunnen er vanaf dit voorjaar op het terras genieten van eerlijk en ambachtelijk bereide gerechten, met een panoramisch uitzicht over het strand en het water. De opening voor genodigden vindt plaats op 23 maart. In het zomerseizoen zal SES dagelijks geopend zijn.

ses3De menukaart omvat straks gerechten die worden klaargemaakt op onder meer de bbq, green egg of de grill. Maar ook salades, broodjes en snacks zijn er verkrijgbaar. Coen van den Broek, uitvoerend directeur van de VDB recreatie groep: ”Het concept SES is uitnodigend voor zowel de particulier als de zakelijke klant. Voor families is dit een heerlijke plek om te lunchen of gezellig wat te drinken. Voor kinderen zijn er speeltoestellen; ouders kunnen met de voeten in het zand genieten van het uitzicht op het water en tegelijkertijd hun kroost in de gaten houden. Bedrijven kunnen hier terecht voor personeelsfeesten, bedrijfsborrels en zakelijke evenementen.”
Ondertussen is de VDB recreatie groep – dat ook vijf vakantieparken exploiteert, een klimbos heeft, touringcarreizen
aanbiedt en outdoor activiteiten organiseert – ook elders in Nijkerk aan de slag. Het ambitieuze bedrijf exploiteert niet alleen Strandhuys Nijkerk maar nam onlangs ook Strand Nijkerk aan Zee over. Het gebied is een aantrekkelijke locatie om te recreëren. Onderdeel van de plannen is onder meer een nieuwe beachclub.

www.vdbrecreatie.nl

23 Maart was de opening. Ely Hackmann maakte deze reportage