Mooie activiteiten van BHN op het programma

NIJKERK – Dit najaar heeft de BHN weer mooie activiteiten voor ondernemers op de agenda staan.

Op 29 oktober bezoeken de leden Smink Infra. Dit Nijkerkse familiebedrijf begon als aannemerij en is inmiddels uitgegroeid tot een gerenommeerd infrabedrijf, met meer dan 70 medewerkers. Een kleine maand later (20 november) brengt een bus de BHN-leden naar de Rotterdam, om een kijkje achter de schermen te nemen bij één van de grootste havens ter wereld. Na enkele interessante bezoeken aan havenbedrijven, worden de ondernemers getrakteerd op een blik op de haven vanaf het water. En zet deze alvast in je agenda voor het nieuwe jaar: op woensdag 15 januari 2020 nodigt het bestuur van de BHN alle leden en hun partners graag uit voor de nieuwjaarsbijeenkomst. Dit jaar is Hotel De Klepperman, Oosterdorpsstraat 11 in Hoevelaken de locatie. Deze drie BHN-activiteiten zijn een mooie gelegenheid om te netwerken en op een informele manier kennis te maken met andere ondernemers uit Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Nog geen lid? Meld je snel aan!

Vragen? Schiet één van de bestuursleden aan!

Gerke van Zalk – Voorzitter
Yvonne Derkse – Secretaris