Midden in de maatschappij

Betrokken en verantwoord ondernemen. Het zijn termen die je vaak hoort. Maar krijgen ze ook echt inhoud of is het vooral voor de bühne?

Bij Univé gaan we voor het eerste. Betrokken ondernemen betekent dat we ons inzetten voor onze omgeving. Zo ondersteunen we verschillende initiatieven om het mantelzorgers een beetje makkelijker te maken. En we stimuleren sport en beweging door het hele land. Dat past bij Univé: mensen helpen zit in onze genen.
‘Midden in de maatschappij’ betekent ook dat we kijken naar onze eigen rol in de samenleving. Wat voor bedrijf willen we zijn? Welk voorbeeld geven we aan onze omgeving? Zo overhandigt het kantoor Nijkerk binnenkort een cheque aan ‘Een Wens voor je Medemens’. Een vrijwilligersteam in Nijkerk dat zich inzet om medemensen in het zonnetje te zetten. Dat doen we niet omdat het moet, maar omdat onze wortels in de regio liggen. Logisch toch dat je je dan inzet om die regio een beetje mooier en beter te maken? Meer weten over Univé? Bel, mail of kom langs op ons kantoor aan de Oranjelaan 6 in Nijkerk. Graag kom ik met u in contact, de koffie staat voor u klaar!

Martin Tingen is mkb-adviseur bij Univé Nijkerk.
Je kunt hem bereiken via m.tingen@unive.nl of 06-53299511.

Geplaatst op: 26-10-2017