Metamorfose voor Van Den Tweel Businesshome

NIJKERK – Het Van Den Tweel Businesshome van Sparta Nijkerk onderging tijdens eerdere lockdowns een kleine metamorfose. Dat de club ruim 12 jaar na ingebruikname van haar sponsorhome geen algehele make-over heeft toegepast heeft alles te maken met de bouwplannen die Sparta Nijkerk in gedachten heeft.

Nu werd opnieuw door inzet van een groep vrijwilligers de zaak weer geschilderd en gesausd en onderging de vloer een grondige schoonmaakbeurt. Gloednieuw is het donkere plafond én de eigentijdse verlichting die is aangebracht. Dat laatste kon alleen met hulp van professionals en binnen het sponsorkorps van de club bestaan er daar voldoende van. Een hechte samenwerking tussen Diamanten Leeuw Lightboxx (gekwalificeerd leverancier van verlichting en domotica) en van Dunschoten Elektrotechniek (Zilver sponsor) leverde een kwalitatief hoogwaardig en eigentijds lichtplan op. Dat past volledig in het nog altijd mooie en gezellige Businesshome.“Lightboxx en ons bedrijf werken wel vaker samen en ik durf te zeggen dat Sparta Nijkerk best trots mag zijn op het eindresultaat. Je hoeft je niet te schamen om hier je BC-leden te ontvangen”, zegt Erik van Dunschoten, al 20 jaar directeur-eigenaar van het gelijknamige het bedrijf. “Ieder project kent zo z’n eigen uitdagingen en het mag op het oog simpel lijken wat Lightboxx en wij hebben opgeleverd, maar dit was best nog wel een behoorlijk projectje hoor.”

Gezonde groei
Van Dunschoten begon 20 jaar geleden zijn eigen onderneming en bijna zonder dat hij het zelf door had groeide het bedrijf op gezonde wijze naar een personeelstotaal van ruim 40 medewerkers, sinds 2018 gehuisvest in een prachtig, nieuw gebouw aan de Arkerpoort in Nijkerk.Wie de website van Van Dunschoten Elektrotechniek bezoekt, ziet dat de werkzaamheden zich niet beperken tot de gemeente Nijkerk. Er werden al vele projecten tot in de wijde omtrek gerealiseerd. Waar het zich in de eerste jaren grotendeels beperkte tot traditionele elektrotechniek, breidde het scala aan werkzaamheden zich al snel uit. Domotica, datanetwerken, beveiligingssystemen en allerhande duurzame projecten vormen nu mede de basis van het dienstenassortiment. “En binnen dat assortiment hebben wij in de loop der jaren leuke samenwerkingsverbanden op kunnen starten, waarvan die met Lightboxx, het bedrijf van Edwin Overduin, er dus één is.”

Verlichting
En dat dit tot fraaie staaltjes verlichtingstechniek kan leiden, heeft men bij de Businessclub van Sparta Nijkerk dus gemerkt. Als onderdeel van het sponsorschap liet Lightboxx de club kennismaken met de mogelijkheid om het sponsorhome te voorzien van hoogwaardige verlichting. Het bedrijf is gevestigd langs de A28 bij Nijkerk in één van de meest opvallende bedrijfspanden van Nederland. Lightboxx gaat veel verder dan andere verlichtingsleveranciers. Hun slogan is niet voor niets  ‘Verlichting is zoveel meer’.Hulp nodig bij de realisatie en installatie van de verlichting uit het lichtplan? Of op zoek naar slimme aansturing van verlichting, ook wel domotica of smart lighting genoemd? Ook daarin kan Lightboxx assisteren en begeleiden.

www.lightboxx.nl
www.erikvandunschoten.nl