Ludieke Beeld-Bel-Mok actie voor Rode Kruis

NIJKERK – Ondernemend Nederland werkt inmiddels grotendeels digitaal. Hokra, bureau voor promotionele communicatie, speelt hierop in met een ludieke actie voor het Rode Kruis.
“Bedrijven zijn massaal gaan beeldbellen. Een kop koffie of thee hoort daarbij. Zo ontstond het idee van de Beeld-Bel-Mok waarbij de onderzijde bedrukt is met een smiley. Tijdens een meeting kun je zo makkelijk je stemming laten zien of zelfs letterlijk stemmen, ook als je op mute staat”, licht Tyno Koelewijn, Hokra Partner Centraal Nederland, de actie toe.“Binnen Hokra zetten we ons wel vaker in voor diverse goede doelen en geloven ook hiervoor in de kracht van merkactivatie met inzet van promotionele artikelen. Nu we middenin de coronacrisis zitten ontstond dan ook het idee voor de Beeld-Bel-Mok, waarvan de hele opbrengst (2 euro per mok) naar het Rode Kruis gaat, die het inzet voor voedselboxen voor getroffenen van de coronacrisis. De mokken zijn te bestellen met en zonder bedrijfslogo. Aan het einde van de actie wordt de opbrengst transparant gecommuniceerd.”

Geplaatst op: 29-06-2020