Lebowski Sound maakt ‘nieuw geluid’ binnen bedrijvenkring

NIJKERK – Roland Bakker treedt met Lebowski Sound toe tot de Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk.
De ondernemer uit Hoevelaken is geen onbekende naam binnen de bedrijvenkring. Bakker hield zich jarenlang alleen bezig met exportmanagement en besloot anderhalf jaar geleden zijn tweede onderneming Lebowski Sound te professionaliseren en de overstap te maken van export naar geluid. “Een uit de hand gelopen hobby”, vertelt de ondernemer uit Hoevelaken. “Ik speel zelf in een band en verhuurde jarenlang onze apparatuur aan andere bands in Nederland. Daar ga je net zolang in mee tot het echte business wordt. Inmiddels verzorgen we niet alleen de geluidstechniek voor bands, maar ook voor congressen en (bedrijfs)evenementen.”

Onlangs installeerde de ondernemer nog een geluidsinstallatie in het dorpshuis in Hoevelaken. Bakker kreeg daar veel positieve reacties op. “Iedereen begrijpt hoe het werkt”, vervolgt hij lachend. “Dat bewijst hoe goed wij onze techniek afstellen. Het mooiste compliment dat er is.” Naast de verhuur en installatie van geluidsinstallaties organiseert Roland tegenwoordig ook personeelsfeesten. “Met alles erop en eraan”, vertelt hij. “Wij hebben inmiddels een groot netwerk opgebouwd aan muzikanten. Dat netwerk zetten we graag in om een personeelsfeest, een kerstborrel of een bedrijfsuitje net wat specialer te maken. Daarbij regelen we een mooie locatie en een goede catering. Dan is het plaatje compleet.”

Het nieuwe lid van de BHN wilt ook graag meer gaan betekenen voor het lokale netwerk. Tot nu toe woonde hij twee bijeenkomsten bij. In 2019 hoopt hij hier vervolg aan te geven.

h lebowskisound.nl

Geplaatst op: 14-12-2018