LeasePerfect vindt de allerbeste leasedeal

NIJKERK – Hoe vind je als ondernemer de beste leaseauto én hoe haal je er de scherpste deal uit? Klanten van LeasePerfect weten het antwoord: dat moet je Igor van Gelderen laten doen.

Door offertes te vergelijken, alle belangrijke voorwaarden te filteren en de kleine lettertjes de nodige aandacht te geven weet hij voor elke opdrachtgever het best mogelijke leasepakket te realiseren. Zijn succesvolle aanpak is een optelsom van een paar factoren. “De belangrijkste is dat we onafhankelijk werken. Met verschillende gerenommeerde leasemaatschappijen hebben we zeer gunstige prijsafspraken op tafel liggen. En ook van belang: onze kennis van de ontwikkelingen binnen de leasewereld. Want die gaan razendsnel. Voor bedrijven is het haast onmogelijk om daarvan op de hoogte te blijven. Door de talloze aanbieders en de vele verschillen op de autoleasemarkt is het daardoor ontzettend moeilijk om offertes goed te vergelijken.”

Ook de keuze voor de juiste leasevorm is vaak een obstakel. “Het uitzoekwerk, het aanvragen van offertes en het onderhandelen neemt veel tijd in beslag en vraagt om de nodige kennis. Dat is een belangrijke reden dat ondernemingen ons inschakelen. En ook niet onbelangrijk: we rekenen zelf nul kosten richting de klant.”

Elektrisch rijden
Elektrisch rijden is een van de meest in het oog springende ontwikkelingen binnen de leasewereld. Was de keuze in elektrische auto’s een paar jaar geleden nog klein, tegenwoordig is de range aanzienlijk groter. Zelfs leasemaatschappijen hebben hierdoor moeite om te bepalen hoeveel een auto nou waard is na vier jaar, weet Igor. “Ik had vorige week offertes opgevraagd waar dik 150 euro verschil zat in maandelijkse kosten. Als een middelgrote onderneming zo’n vijf à tien wagens op de weg heeft, dan praat je over een aanzienlijk verschil onderaan de streep.”

Lidmaatschap BHN
Sinds vier jaar runt Igor zijn bedrijf vanuit Nijkerk, en sinds pakweg een jaar is hij lid van de BHN. “Het werk dat ik doe is in de basis solistisch, en ik vind het leuk om andere ondernemers te leren kennen. Wat speelt er in hun branche, waar zijn ze mee bezig. Ik heb vorig jaar een paar bijeenkomsten bezocht en ik werd er heel enthousiast van. Een leuke club mensen, goede opkomst, gezellige sfeer. Hopelijk kunnen we elkaar de komende tijd weer maandelijks ontmoeten.”Voor kennismaking of advies is Igor van Gelderen te bereiken via 06 – 55 87 16 85 of igor@leaseperfect.nl.

www.leaseperfect.nl

Geplaatst op: 17-02-2022