Jeroen van der Boom bij dinnershow in Strandhuys

NIJKERK – Strandhuys Nijkerk is voor de tweede keer het toneel van een groots opgezette dinnershow, georganiseerd door de VDB recreatie groep. Niemand minder dan Jeroen van der Boom verzorgt de hoofdact.

Hij wordt omringd door tal van andere bekende en minder bekende artiesten. De VDB Dinnershow wordt voor de tweede keer gehouden. “De eerste keer was een groot succes. Met deze show zijn we in de gelegenheid om de mooie ambiance van Strandhuys Nijkerk ten volle te benutten”, aldus de organisatie. “Strandhuys Nijkerk is een locatie van allure en daar past een feest als dit heel goed bij.”

De exclusieve VIP dinnershow die dit jaar op zaterdag 23 september wordt gehouden, belooft een bruisende avond te worden met een ‘heerlijk zes-gangen-diner, inclusief drankjes’. De voorverkoop van de tafels is inmiddels gestart. “Een ideale gelegenheid om relaties te fêteren op een bijzondere avond, of met een familie- of vriendengroep een fantastische avond te beleven”, aldus VDB recreatie groep. Toegangskaarten worden niet los verkocht, alleen per tafel voor 10 personen.

www.strandhuysnijkerk.nl

Geplaatst op: 22-06-2017