Inspiratie-avond voor ondernemend Nijkerk

“Een uniek samenwerking tussen de NOV en de werkgroep Aantrekkelijk Nijkerk”, zo noemt Rob Veltink, voorzitter van de Nijkerkse Ondernemers Vereniging, de eerste inspiratie-avond op maandag 31 oktober.

“En er zullen er nog vele volgen”, voegt Marina Lanting van de werkgroep Aantrekkelijk Nijkerk er aan toe.

Nieuwe serie activiteiten
De avond wordt georganiseerd met als doel de nijkerkse ondernemers te inspireren om op verschillende manieren naar het ondernemerschap te kijken. Waar liggen kansen, wat wil de consument, hoe kan ik service verbeteren maar ook vooral ook gericht om zelf de handen aan het stuur te houden en vooral te gaan ondernemen.

De bijeenkomst is onderdeel van een serie activiteiten om de binnenstad van Nijkerk nog aantrekkelijker te maken. Echter geldt voor ondernemers buiten de binnenstad dezelfde aandachtspunten. De avond is daarom ook zeker voor hen een mooie mogelijkheid om geïnspireerd naar huis te gaan.

Tijdens de avond zal Jos Burgers als gastspreker het publiek uit hun comfort zone halen. Burgers is bekend om zijn spreekervaring maar ook om zijn uitgegeven succesvolle managementboeken.

De locatie voor deze inspiratieavond is De Dolle Joncker, Koetsendijk 1 te Nijkerk. Aanvang vanaf 20:00 uur. Heeft u interesse en nog geen uitnodiging gehad? Geeft u zich dan op via aanmeldeninspiratie@gmail.com

bijdrage-van-nijkernieuwsnlt

Geplaatst op: 21-10-2016