Inschrijven voor Business Run

NIJKERK – Bedrijventeams die willen meedoen aan het hardloopevenenement de Halve van Nijkerk kunnen zich nog tot 13 april inschrijven. Meerdere Nijkerkse bedrijven hebben al getekend voor het sportieve en vooral gezellige evenement op zaterdag 22 april. Zo verschijnt Covebo aan de start, maar ook Bouw Logistics Services, M&M The Next, Rabobank Randmeren, Ekris en Univé Verzekeringen. Naast de Business Run kunnen er afstanden worden afgelegd van 21, 10 en 5 kilometer. Ook de kidsrun is een jaarlijks hoogtepunt.

www.halvevannijkerk.nl

Geplaatst op: 23-02-2017