Hubo: zakelijke maatwerkinterieurs

HOEVELAKEN – Duizend vierkante meter klus- en interieurinspiratie. De nieuwe Hubo in Hoevelaken weet daarmee behalve consumenten ook ondernemers te trekken. Want voor de inrichting van kantoor of werkruimte is alles aanwezig, met een hoofdrol voor maatwerkkasten.

Met het interieurconcept Homed-shop is deze ambitieuze Hubo-vestiging een weg ingeslagen die ook de zakelijke markt kan bedienen. Want je kunt de inrichting van een kantoor of horecazaak laten verzorgen door een interieurbureau, maar het maatwerkprogramma van Hubo is voordeliger, én minstens zo uitgebreid.

Interieurstylist
Belangrijke troef in het team van bedrijfsleider Bas Mulder is Myriam Beitler. Met haar jarenlange ervaring als interieurstylist in de zakelijke markt weet zij als geen ander hoe een werkruimte efficiënt, sfeervol en passend ingericht wordt. Zeker de maatwerkkasten spelen daarin een hoofdrol, vertelt ze. “Die collectie wordt steeds uitgebreider, want er is ontzettend veel vraag naar. Er is een eindeloze reeks kastinterieurvarianten mogelijk. Kies een kleur, maak een keuze uit extra dikke kastinterieurpanelen voor een robuuste uitstraling of juist voor een chic kastinterieur met een slank paneel. Legplanken, lades op maat, complete kastenwanden: je kunt er alle kanten mee op.” Het interessante van dit concept is dat je in de winkel meteen inzichtelijk hebt welke kasten(wand) bij de beschikbare ruimte past en hoeveel het je gaat kosten. “Met een online programma komt er binnen een handomdraai een prijs uit rollen en natuurlijk hebben we een team van technische mensen voor de montage.”

Maatwerkinterieurs
In de Homed-shop vinden klanten niet alleen maatwerkkasten, maar ook deuren, zonwering, horren, dakramen én een uitgebreide collectie raamdecoratie waar Myriam met de nodige product- en kleurkennis uitstekend in kan adviseren. Het Homed-shopconcept past in een tijd waarin zakelijke maar ook particuliere klanten weliswaar zelf een klus kunnen klaren, maar die deels ook willen uitbesteden, vertelt bedrijfsleider Bas Mulder. “We hebben eigen mensen in de buitendienst die met hun bouwtechnische kennis de mooiste maatwerkinterieurs realiseren bij consumenten en bedrijven. Maar we zijn ook altijd in voor kleinere klussen, zoals het vervangen van een buitenlamp of het plakken van een paar plintjes. Dat is onze kracht: het ontzorgen van onze klanten. Daar geloven wij in.’’

Roland en Rachel Hartkamp
In het voorjaar openden ondernemers Roland en Rachel Hartkamp de nieuwe Hubo-vestiging op bedrijventerrein Horstbeek in Hoevelaken. Hubo Nederland heeft momenteel 180 filialen die eigendom zijn van verschillende franchise-ondernemers. Deze Hubo’s zijn verenigd in DGN retail B.V., dat onderdeel is van Euretco BV. Het hoofdkantoor is gevestigd in Hoevelaken.

www.hubo.nl/hoevelaken

Geplaatst op: 29-10-2021