Het Nijkerkse Clip Quality Brands kiest al 34 jaar voor kwaliteit

NIJKERK – De bedrijvenkring is sinds dit jaar twee ondernemers met internationale handelskennis rijker. Björn en Ruchama Bakker van Clip Quality Brands verkopen unieke en ‘gezellige’ gebruiksproducten voor de gedekte tafel thuis, in hotels en restaurants op de nationale en internationale markt.

Het familiebedrijf werd 34 jaar geleden door de ouders van Björn opgericht. Björn en zijn vrouw Ruchama namen de zaak drie jaar geleden over. Sindsdien veroveren zij nationaal en internationaal de harten van hun klanten met hun vrolijke en sfeervolle producten zoals servies en home deco. Inmiddels verkopen zij wereldwijd al in meer dan 30 landen.

Kwaliteit zit in het DNA van Clip en bepaalt hoe zij hun producten ontwerpen en laten maken. Zo worden er voornamelijk natuurlijke producten gebruikt en vindt de productie plaats in Europa. Clip heeft twee merken: Bunzlau Castle en Flora Castle. Deze merken hebben een verschillende stijl en doelgroep, maar zijn wel opgericht vanuit het Clip DNA.

Sindskort zijn Björn en Ruchama lid van de BHN. Zij vinden het belangrijk verbinding te zoeken in het Nijkerkse ondernemersnetwerk en waar mogelijk gebruik te maken van lokale diensten. “Het blijft altijd goed om met elkaar te praten. Wie weet wat we uiteindelijk toch voor elkaar kunnen betekenen. Al is het maar in kennisdeling! Wij kijken ernaar uit om iedereen te ontmoeten.”

www.clipbv.com

Geplaatst op: 25-10-2018