Haagse politici debatteren in Nijkerk

Op 21 februari debatteren 7 Haagse politici in de Roode Schuur.

Ondernemersblik

Organisator en gespreksleider Gerke Zalk legt aan de basis van het debat de vraag: “Waar gaat u als ondernemer op stemmen wanneer u op 15 maart in het hokje staat? Dat is zeker in deze tijden voor veel ondernemers nog lastig om te bepalen.”

Inhoud bepaald door aanwezigen

Hij heeft daarvoor een vorm gekozen, die afwijkt van de normale debatten. In de eerste ronde bepalen de ondernemers, die zich voor het debat hebben aangemeld, welke onderwerpen aan de politici worden voorgelegd. Zalk gaat ervan uit, dat vooral de visie van de verschillende partijen op het ondernemersklimaat centraal zal staan

Het debat

In het tweede deel kruisen Erik Ziengs (VVD), Agnes Muller (CDA), Kees Verhoeven (D66), Ad Meijer (SP), Eppo Bruins (CU) en Norbert Klein (Vrijzinnige PArtij) de debatdegens onder leiding van Gerke Zalk

Live op nijkerk.nieuws.nl

De eerste ronde, waarin de onderwerpen bepaald worden, begint om 17:00 uur. De tweede ronde begint om 18:30 uur. Die tweede ronde wordt op de site van nijkerk.nieuws.nl live uitgezonden.

bijdrage-van-nijkernieuwsnlt

Geplaatst op: 10-02-2017