Gerke van Zalk nieuwe voorzitter BHN

Bij de Algemene Ledenvergadering op dinsdag 21 maart in de bibliotheek droeg voorzitter Gerrit-Jan Bezemer de voorzittershamer na zes jaar over aan de nieuwe voorzitter, Gerke van Zalk.

Cheque als dank

Na zes jaar trouwe dienst zit het er voor Gerrit-Jan Bezemer erop. Als dank voor zijn inzet de afgelopen zes jaar kreeg hij uit handen van de nieuwe voorzitter Gerke van Zalk, een cheque ter waarde van 300 euro uitgereikt. Gerke van Zalk, eigenaar van het coaching bedrijf Acus, zal het voorzitterschap op zich nemen voor de aankomende drie jaar.
Wethouder Patricia van Loozen sprak ook een dankwoord uit, zij bedankte Gerrit-Jan namens het college voor de prettige samenwerking met de gemeente en ze overhandigde namens de gemeente Nijkerk een boek en een bos bloemen.

Meer bestuurswisselingen

Ook de penningmeester Bram Faber en bestuurslid (ledenwerving) Sam van Gersen traden af. Ze hebben beide 3 jaar in het bestuur gezeten. Uiteraard werden zij ook even in het zonnetje gezet.

Het penningmeesterschap zal BHN-lid Evert Hein Schuiteman, vestigingsleider van Schuiteman Accountants en Adviseurs Nijkerk, op zich nemen. Leendert Verduin, vestigingsmanager van Univé, is nieuw in het bestuur. Hij zal zich de aankomende drie jaar buigen over de ledenwerving van de BHN.

Wilt u meer weten over de bedrijvenkring of lid worden? Dat kan Via de website van de BHN kunt u alle informatie vinden.

BIJDRAGE-VAN-

Geplaatst op: 22-03-2017