Expert Nijkerk brengt sponsors Sparta in beeld

NIJKERK – Expert Nijkerk heeft Businessclub Sparta Nijkerk blij gemaakt met extra beeldschermen voor het Business Lokaal.

In het Business Lokaal komen leden van Businessclub Sparta Nijkerk tijdens elke thuiswedstrijd bij elkaar om de wedstrijd te volgen en contacten te leggen. Ook worden er op deze plek verschillende netwerkbijeenkomsten en informele activiteiten georganiseerd voor de businessclubleden. De nieuwe beeldschermen in het Business Lokaal werden geschonken door Expert Nijkerk dat gerund wordt door de ondernemers Jan en Lia Gardebroek. Expert nam ook de installatie voor haar rekening.

Het echtpaar begon ooit als jongste ondernemersechtpaar binnen Expert Nederland. Inmiddels runnen ze hun filiaal in hartje Nijkerk alweer zestien jaar. Niet alleen heeft hun winkel de kleuren oranje-zwart gemeen met de club, de middelste van hun vijf kinderen voetbalt bij de E2 van Sparta.

businessclubspartanijkerk.nl

Geplaatst op: 16-02-2016