Ekris BMW/Mini verlengt sponsorcontract met Sparta Nijkerk

Sparta Nijkerk en Ekris BMW/MINI hebben deze week overeenstemming bereikt over de verlenging van de sponsorovereenkomst.
De samenwerking bestaat al 17 jaar en zou in eerste instantie tot juli 2019 duren. Sparta Nijkerk is erg blij met de verlenging van het sponsorcontract tot juli 2022. Al 17 jaar is Ekris een trouwe sponsor gebleken, die zowel het eerste elftal als de vereniging steunt.
Ekris koos in 2016 voor de vorm van ‘Verenigingssponsor’ waarmee het bedrijf een signaal af wilde geven dat een club als Sparta Nijkerk in de volle breedte steun kan gebruiken: A-selectie, jeugd, dames, vrijwilligers en de supporters. Nico Fiegen: “Wij zijn enorm blij dat Ekris nu al aangeeft dat men met ons verder wil. Bij een club als Sparta Nijkerk beginnen we in het najaar al met het maken van plannen en de voorbereiding van het komende seizoen. Mooi dat we nu al weten dat we in ieder geval nog 3,5 jaar samen verder gaan. Het voelt als een extra steun in de rug dat zo’n belangrijke partner de samenwerking nu al verlengt.”

h ekris.nl

Geplaatst op: 14-12-2018