Drie bedrijven hoofdsponsors Veensche Boys

NIJKERKERVEEN – Vanaf het komende voetbalseizoen prijken op de shirts van het eerste elftal de namen van Albert Heijn Van den Tweel, accountantsbureau Van Deuveren & Blankestijn en Players United (verantwoordelijk voor het management van profvoetballer Donny van de Beek).

Vrijdagmiddag zijn in de bestuurskamer van Veensche Boys de contracten ondertekend. Met het plaatsen van de handtekeningen onder het sponsorcontract starten de ondernemers een driejarig hoofdsponsorschap met een eventuele uitloop van twee jaar.Gerard van den Tweel: “Als Nijkerker in hart en nieren vind ik het belangrijk in mijn gemeente de verenigingen te ondersteunen en maatschappelijk betrokken te zijn. Om die reden sponsoren wij hier al jaren veel clubs en instanties, waaronder de voetbalclubs Sparta Nijkerk, N.S.C. Nijkerk en Veensche Boys. Van Sparta Nijkerk zijn we hoofdsponsor via Van den Tweel Vastgoed, van N.S.C. waren we jarenlang hoofdsponsor en nu is dan Veensche Boys aan de beurt.”

De Veense voetbalclub is uiteraard bijzonder ingenomen met het feit dat Albert Heijn Van den Tweel vanaf het komende seizoen hoofdsponsor zal zijn voor een periode van drie jaar. André van de Beek namens de club: “Het is natuurlijk altijd goed nieuws als we een onderneming bereid vinden hoofdsponsor van onze club te worden en het is extra mooi dat we wederom een bedrijf uit de gemeente Nijkerk kunnen presenteren. Wij streven al jaren een langetermijnbeleid na, dus het is bijzonder fijn dat dit ook voor een langere periode is.” De doelstelling van het eerste elftal is promotie naar de eerste klasse van de KNVB. De door corona stopgezette competitie gooide helaas roet in het eten. Mede door toedoen van een enthousiaste Businessclub, waarvan Van den Tweel Groep overigens al jaren lid is, brengt zij jaarlijks een meer dan representatieve spelersgroep op de been. Een betrokken hoofdsponsor is daarbij onontbeerlijk.

Overigens komt hiermee ook een einde aan het driejarige hoofdsponsorschap van Djops. Bert Veer namens de Businessclub: “We zijn Djops erg veel dank verschuldigd voor hun steun gedurende de afgelopen jaren.”

www.nijkerknieuws.nl

Geplaatst op: 07-07-2021