Dreamteam van relatiemanagers

Business Club Sparta Nijkerk timmert steeds meer aan de weg en dat vraagt nogal wat inzet. Om alle sponsors de nodige aandacht te geven, ze met elkaar te verbinden en soms ook te verrassen is het team de laatste tijd fors uitgebreid en opnieuw ingericht.

Onder het bestuur van de BC is sinds enkele maanden een team van relatiemanagers in de weer. Dat team doet er zeker in deze tijd alles aan om een luisterend oor te zijn voor aangesloten ondernemers (en degene die zich alsnog aan wil sluiten). Benieuwd wat de businessclub van Sparta Nijkerk voor u in petto heeft: rijkveer@businessclubspartanijkerk.nl.

Geplaatst op: 25-06-2020