Domicilie Bedrijfshuisvesting vindt buren voor Adviesbureau De Lange

Na de aankoop van het bedrijfspand aan de Watergoorweg zocht ondernemer André de Lange een makelaar die de ruimtes voor hem kon verhuren. Zijn zoektocht startte en eindigde met succes bij Domicilie Bedrijfshuisvesting, die huurders vond die nu de boven- en benedenburen zijn van zijn onderneming Adviesbureau De Lange.

Als eigenaar van een constructieadviesbureau met veertien mensen in dienst zag hij er weinig heil in om zelf tijd en energie te steken in het vinden van huurders, vertelt André de Lange. “Ieder z’n vak. En na de kennismaking bij Domicilie Bedrijfshuisvesting kon ik het met een gerust hart aan mensen overlaten die de markt kennen en verstand van zaken hebben. Deze makelaars hebben een groot netwerk in de gemeente Nijkerk en zijn zichtbaar actief in de markt.”

(Online) strategie
Inmiddels zijn de 2.300 vierkante meters bijna verhuurd en dat is mede te danken aan de strategische werkwijze die kenmerkend is voor makelaar Hendrik de Boer en zijn collega’s van Domicilie. “Natuurlijk hebben klanten profijt van ons netwerk dat we door de jaren heen hebben opgebouwd”, legt Hendrik uit. “Bovendien maken we gebruik van alle middelen die we tot onze beschikking hebben. Zeker op onze online platformen zijn we de afgelopen jaren volwassen geworden. Door kennis en expertise op het gebied van marketing kunnen we zeer strategisch sturen op basis van statistieken. We laten ons bovendien zien op sociale media met inhoudelijk sterke posts, interessante vlogs en actualiteiten die de moeite van het lezen waard zijn. Onze werkwijze spreekt aan, geeft dynamiek in ons netwerk, maakt ons benaderbaar en draagt bij aan onze zichtbaarheid. Stuk voor stuk elementen die het voor onze klanten interessant maken om met ons samen te werken.”

Marktkennis
Ook bij de verhuur van de bedrijfsruimte van André de Lange speelde het kiezen van de juiste online strategie in combinatie met actuele marktkennis een doorslaggevende rol. “Toen bleek dat er behoefte was aan meer compacte bedrijfsruimte dan het aantal vierkante meters dat te huur stond, konden we moeiteloos en snel bijsturen.” Domicilie Bedrijfshuisvesting volgt de ontwikkelingen dan ook op de voet, geeft Hendrik aan, en kan op regionaal en lokaal niveau inzoomen. “Elk pand en elke opdrachtgever heeft zijn eigen verhaal. Dat vraagt om maatwerk. Met onze expertise en marktkennis helpen we ondernemers, winkeliers en beleggers bij het maken van strategische keuzes die bij hun specifieke situatie passen. Ga ik de huur van mijn pand verlengen of is het slimmer om te verhuizen? Kan ik beter kopen of huren? Welk type vastgoed biedt op dit moment kansen op een goed rendement? Over deze en andere vastgoedgerelateerde zaken praten we graag verder.”

www.domiciliebedrijfshuisvesting.nl

Geplaatst op: 22-04-2022