Dinerbijeenkomst met gemeente

NIJKERK – Op 28 juni vindt de jaarlijkse dinerbijeenkomst met de gemeente plaats. Tijdens dit diner wisselen leden van het college van B&W, raadsleden en ondernemers van gedachten over zaken die hen bezighouden.

Voorafgaand aan het diner worden de aanwezigen door professioneel hacker Stan Hegt ingeleid in de wereld van de cybercrime. Stan laat live zien hoe hackers digitaal inbreken in de systemen van de ondernemer. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk wat de online gevaren zijn, maar vooral ook wat je zelf kunt doen om te voorkomen dat je slachtoffer wordt van digitale criminaliteit. Goed nieuws: hiervoor hoef je zelf absoluut geen computerexpert te zijn.

Geplaatst op: 22-06-2017