Eventlocatie Harderwold met Sparta Nijkerk verbonden

NIJKERK – Corin en Dennis van den Hoogen hebben zich onlangs met hun Evenlocatie Harderwold aangesloten bij de Businessclub van Sparta Nijkerk.

Met ruim 700 m2 aan horeca is Harderwold (vlakbij Harderwijk) een geweldige locatie om feesten, beurzen, bruiloften en heel veel andere events te faciliteren. Er is ruimte voor gezelschappen van 10 tot 1500 gasten. En met een prachtige interactieve driving range van Inrange® en een uitdagende 9-holes golfbaan (par 3 en par 4) is dit de perfecte plek om je swing te verbeteren.Ontspan in luxe villa’s, geniet van de vrijheid op de camperplaatsen en proef de heerlijke gerechten in de brasserie die voor iedereen toegankelijk is.  Vier onvergetelijke momenten bij Harderwold, van MT-vergaderingen tot bruiloften en bruisende bedrijfsfeesten of bezoek de gezellige VrijMiBo’s. Kom langs en proef de unieke sfeer van een bijzondere locatie!

www.harderwold.nl

Geplaatst op: 02-06-2024