De Roode Schuur vergroot capaciteit

NIJKERK – Gasten van Hotel & Gasterij De Roode Schuur kunnen in mei gebruikmaken van maar liefst twintig nieuwe suites. De rigoureuze verbouwing ligt op schema, vertelt manager Danielle Meewis

Na de verbouwing telt De Roode Schuur 58 luxe hotelkamers, waarvan het interieur geïnspireerd is op de landelijke omgeving. Door de uitbreiding kan het Nijkerkse hotel straks grotere groepen gasten ontvangen. Daarmee springt De Roode Schuur in op de toenemende vraag vanuit de zakelijke markt. Ook de capaciteit van restaurant Meadows wordt daarom vergroot. Recent is bovendien het parkeerterrein uitgebreid.

Zes multifunctionele zalen

Hotel & Gasterij De Roode Schuur beschikt over zes multifunctionele zalen voor bijvoorbeeld vergaderingen, presentaties, trainingen, bedrijfsfeesten of andere zakelijke bijeenkomsten.

Ook de komende weken staan er de nodige activiteiten op de agenda. Zo vindt er op 2 maart een Portproeverij plaats en is De Roode Schuur op 9 maart gastheer van het Fashion, Beauty & Lifestyle Evenement en op 12 april van de Barometer Business Borrel.

Begin februari werd De Roode Schuur uitgeroepen tot Beste Hotel van de Veluwe. Deze eer viel het hotel ten beurt dankzij een gemiddelde reviewscore van 8,6 op het platform hotels.nl.

www.deroodeschuur.nl

Geplaatst op: 17-02-2016