‘De meiden van Ropaflex’ gaan voor brons

NIJKERK – De meiden van Ropaflex zijn sinds kort bronzen sponsor van Sparta. Ze stellen zich graag voor: een team enthousiaste en gedreven creatievelingen, die geen kledingwens uit de weggaan.

Ropaflex is al ruim vijf jaar leverancier van stijlvolle bedrijfskleding. Zij hielpen onder meer bedrijven als Expert en Univé door heel Nederland, maar ook de plaatselijke poelier en bouwvakker behoren tot hun klantenkring.Het afgelopen jaar moesten ze creatiever zijn dan ooit en zijn zij erachter gekomen wat Ropaflex nu onderscheidt van andere aanbieders. Ropaflex levert niet alleen kleding, maar gaat ook echt een stap verder. Ropaflex gaat eerst in gesprek met verschillende mensen in de organisatie om er zo achter te komen met wat voor een bedrijf ze te maken hebben.

Online bestelportal

Wat Ropaflex typeert is dat zij toegankelijk en toch professioneel zijn. Ook kunnen ze snel schakelen door de korte lijnen.  Een mooi voorbeeld hiervan is dat er gewerkt wordt met een online kleding bestelsysteem. In dit systeem kunnen alle maten van de gebruikers worden ingevuld en kan per afdeling een kledingoverzicht worden weergegeven wat van toepassing is in die functie. Daarnaast kan de klant zelf altijd de bestel- en factuurgeschiedenis inzien.

Op dit moment is het bedrijf gevestigd aan de Ampèrestraat 18X in Nijkerk, maar vanaf september is de showroom vijf dagen per week te bezoeken aan de Smitspol 16 (langs de A28) in Nijkerk.

www.ropaflex.nl

Geplaatst op: 22-01-2021