BDG Beveiliging razendsnel ter plekke

NIJKERK – Op maandag gevraagd worden om zeven verspreid liggende bouwlocaties te beveiligen en er nog dezelfde avond een gediplomeerde beveiliger te hebben staan.

Het ging om een faillietverklaring en dan moet je snel kunnen handelen, zegt directeur Herman van Schaik, directeur van BDG Beveiliging. ,,Onze organisatie is zo ingericht dat we razendsnel kunnen schakelen. In dit geval dus binnen drie uren na de aanvraag.’’

Dezelfde avond vroeg deze klant ook nog eens om een extra beveiliger te leveren voor het hoofdkantoor van de failliet verklaarde onderneming. Deze beveiliger stond de volgende ochtend paraat, in dit geval om de receptionistes te ondersteunen. Van Schaik: ,,Zo zie je maar dat onze mensen goed zijn in hun werk en ook nog eens de preventieve uitstraling hebben die hoort bij goed gastheerschap.’’

In bovengenoemd geval leverde BDG Beveiliging niet alleen manbeveiliging, maar ook camerabewaking, sloten, gsm kiezers, alarmopvolging, alarmcentrale aansluitingen en mobiele surveillance. Hierbij werd geschakeld met het failliet verklaarde bedrijf, de uitvoerder, de curatoren en het veilinghuis.

bdgbeveiliging.nl

Geplaatst op: 23-06-2016