Bakker Bedrijfswagens wint DAF-award

NIJKERK – Het verkoopteam van Bakker Bedrijfswagens is door DAF Nederland uitgeroepen tot beste salesteam van Nederland. Dat gebeurde tijdens de jaarlijkse dealermeeting van de truckfabrikant in Veldhoven. Naast een beker ontving het salesteam ook een geldbedrag van 2.500 euro. Bakker Bedrijfswagens houdt zich bezig met de verkoop, reparatie en onderhoud, schadeherstel en verhuur van bedrijfswagens en getrokken materieel en bestelwagens. Het bedrijf is actief in Midden- en Oost-Nederland en heeft in Nijkerk een vestiging aan de Nijverheidsstraat 49.

(Bron foto: www.facebook.com/bakkerbedrijfswagens)

Geplaatst op: 16-02-2016