Ambitieus duo van start met Ropaflex

NIJKERK – Kleren maken niet alleen de man, maar ook een hele onderneming. Ropaflex mag een nieuwe naam zijn voor bedrijfskleding in Nijkerk, maar in deze nieuwe zaak is jarenlange ervaring aanwezig.

Het duo dat begin 2016 Ropaflex oprichtte heeft zijn sporen verdiend in deze tak van sport. ,,Vanuit Sportsfactory Nijkerk hebben we talloze teams aangekleed’’, aldus accountmanager Stephan van den Ham. Samen met zijn vriendin Mieneke van de Pol stond hij aan de wieg van Ropaflex dat één belangrijke missie heeft: bedrijfs- en werkkleding op maat, helemaal toegespitst op de branche waarin de kleding gebruikt wordt.
En dat laatste is niet vanzelfsprekend, vertelt Van den Ham. ,,Er zijn veel prijsvechters op deze markt, maar de realiteit is dat er maar heel weinig echte kwaliteitsleveranciers zijn. Ropaflex (de naam zegt het al) is superflexibel. Als het moet kunnen we in vijf tot zeven werkdagen een compleet bedrijfsteam aankleden. Dat komt omdat we alles in eigen beheer hebben en omdat de lijnen met onze leveranciers uiterst kort zijn.’’
Daarnaast is een eerlijk advies ook belangrijk, geeft Van den Ham aan. ,,Wij praten onze klanten niet naar de mond. Ze weten vaak wel wat ze willen, maar soms past zo’n keuze helemaal niet bij hun activiteiten. Wij zijn er altijd op uit om de klant te helpen de beste keus te maken. Of het nu gaat om bedrukte of onbedrukte kleding.’’

De showroom van Ropaflex is gevestigd aan de Langstraat 30 in Nijkerk.

Geplaatst op: 23-06-2016