Alberto’s Italian ook naar Barneveld

BARNEVELD – Alberto’s Italian, een succesvol restaurantconcept in Nijkerk, opent ook een vestiging in Barneveld. Het nieuwe restaurant vestigt zich in de voormalige ING-bank tegenover NS-station Barneveld Centrum.

Alberto’s is een concept van Albert Hotzky, die ook eigenaar is van BAS Barneveld. “Met de oude ING-bank hebben we een unieke locatie gevonden”, vertelt Lyanne van den Berg namens het restaurant. “Onze slogan is ‘not just another Italian’. Het is een uniek concept waarin we  een verfijnde Italiaanse keuken combineren met een mooie winebar, veel sfeer en een authentieke beleving. Daarnaast is ruim 90 procent van onze ingrediënten biologisch.”

Optimistisch
In de komende periode wordt er hard gewerkt aan een grote verbouwing van het pand. “Natuurlijk moeten we afwachten hoe corona zich verder ontwikkelt, maar we zijn positief en optimistisch gestemd. In Barneveld is er ruimte voor een uniek concept zoals Alberto’s. Dus we kunnen niet wachten om van start te gaan.”

www.albertositalian.nl

Geplaatst op: 19-02-2021