Alberto’s Italian is ‘Leukste Restaurant 2018’

NIJKERK – Met een waardering van een 9,3 heeft Alberto’s Italian de eerste prijs in de gemeentelijke categorie ‘Leukste Restaurant 2018’ in de wacht gesleept. Daarmee mag Alberto’s zich het leukste restaurant van de gemeente Nijkerk noemen.

De gemeentelijke winnaars werden begin maart bekendgemaakt tijdens een grote awardshow. Aan de jaarlijkse Verkiezing van het Leukste Restaurant mogen alle restaurants deelnemen, mits ze door gasten worden opgegeven of geselecteerd worden door de jury.

Voor Alberto’s Italian geldt dat laatste. Zij werden geselecteerd en waren uitgenodigd om met het hele team bij de prijsuitreiking aanwezig te zijn. Van de acht deelnemende restaurants uit de gemeente Nijkerk kregen zij veruit de beste beoordeling. Een grote eer, vindt Lyanne van den Berg van Alberto’s Italian. “Er hebben 295 mensen op ons gestemd. Het is natuurlijk fantastisch om die erkenning te krijgen!”

Feest
Het team van Alberto’s Italian laat de prijs niet zomaar aan zich voorbijgaan. Met een groot feest vieren zij binnenkort de winst met ondernemers en inwoners uit Nijkerk. De details van dit evenement worden binnenkort bekendgemaakt. Houd voor meer informatie over Alberto’s Italian de website in de gaten.

www.albertositalian.nl

Geplaatst op: 17-04-2018