ABAB en Alfa gaan samen verder als aaff

Per 15 januari is het officieel: ABAB en Alfa bundelen hun krachten en gaan samen verder onder de naam aaff. De fusie tussen beide bedrijven was al een feit sinds de zomer van 2024, maar nu wordt ook naar buiten toe zichtbaar dat er een nieuwe speler op de markt is. Een speler met 2.000 medewerkers die allemaal meebeslissen over de koers van het bedrijf.

2.000 collega’s, 100% co-eigenaar
Wat aaff bijzonder maakt, is de unieke organisatiestructuur. Als medewerker ben je bij aaff niet alleen werknemer, maar ook mede-eigenaar. Dat betekent dat jij en je collega’s samen bepalen waar het bedrijf naartoe gaat.

Vicevoorzitter Ronald Meijers legt uit: “Bij aaff draait het om eigenaarschap. Geen gesloten deuren of onbereikbare partners, maar samen ondernemen. We geven onze collega’s de ruimte om zich te ontwikkelen en zelf beslissingen te nemen. Hoe mooi is het om als co-eigenaar zelf het roer in handen te hebben?”

Een solide basis van 180 jaar ervaring
Hoewel de naam nieuw is, staat aaff op een stevig fundament. Met ruim 50 vestigingen door heel Nederland is het bedrijf lokaal sterk verankerd en altijd dichtbij. De expertise is breed: van de agrarische sector, waar de roots van het bedrijf liggen, tot markten als Handel & E-commerce, Bouw & Infra, Logistiek en Hightech.

“We staan met onze voeten in de klei, spreken de taal van de ondernemer en begrijpen wat de uitdagingen zijn”, zegt Fouk Tsang, voorzitter van de raad van bestuur. “Met aaff willen we op de momenten die ertoe doen, er echt zijn voor onze klanten.”

Op weg naar een duurzame toekomst
Duurzaamheid is een kernwaarde bij aaff. Als B Corp-organisatie heeft het bedrijf zich bewust gecommitteerd aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat betekent dat groei nooit ten koste mag gaan van mens of milieu. Daarnaast helpt aaff ondernemers om duurzaamheid een integraal onderdeel van hun bedrijfsvoering te maken. “Onze specialisten ondersteunen klanten bij de transitie naar een duurzamere toekomst”, zegt Tsang. “We willen niet alleen bouwen aan cijfers, maar ook aan een betere wereld.”

Met een nieuwe naam, maar met de vertrouwde kennis en ervaring, is aaff klaar om een verschil te maken. Voor jou als ondernemer, voor collega’s en voor de wereld om ons heen; aaff, overal van betekenis.

www.aaff.nl

Geplaatst op: 26-02-2025

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde berichten

Business in Nijkerk

Business in Nijkerk is een platform voor onafhankelijk zakennieuws. Tegelijkertijd hebben bedrijven in deze gemeenschap zelf ook zoveel nieuws te melden. Die boodschap voor hen formuleren is óók de missie van Business in Nijkerk.