BHN-leden op bezoek bij Co-Creatie Buro en GT Reclame

NIJKERK – Ondernemers uit Nijkerk en Hoevelaken gingen op donderdag 18 oktober langs bij Co-Creatie Buro en GT Reclame. Dat organiseerde in samenwerking met de Bedrijvenkring Hoevelaken-Nijkerk het kennisevent ‘Zichtbaar Verrassen’.

Joost Rigter inspireerde de ondernemers met zijn verhaal over een zeldzame oogaandoening. Is het leven dan minder mooi? Absoluut niet, aldus Joost. Hij nam de BHN leden mee in zijn wereld door hen te blinddoeken. Even later konden de BHN-leden bijzondere tech-gadgets ervaren. Van de een 3D-projectie en de Microsoft HoloLens tot Amazon Alexa en een Supersize Smartphone.

Doel van het event was om het belang van onderscheidende zichtbaarheid te benadrukken voor regionale bedrijven. Om zichtbaar te zijn moet je opvallen en je onderscheiden als onderneming, was de boodschap Zeker nu het aantal contactmoment toeneemt door het online speelveld. Maar hoe zorg je ervoor dat je opvalt met krachtige beelden op een speelse en verrassende manier? Welke beeldtaal zorgt ervoor dat je boodschap onthouden wordt? Daarin nam Wim Honders de ondernemers mee. Hij sprak over de universele beeldwetten en de do’s & don’ts omtrent visual storytelling.

Co-Creatie Buro ontwikkelt en organiseert opvallende merkbeleving, contentcreatie en visuele marketingcommunicatie. Met een enthousiaste denkwijze maken zij merken herkenbaar en vooral zichtbaar. Altijd met een creatieve vertaalslag en een commercieel oogmerk. De kracht van GT Reclame is het letterlijk herkenbaar maken van merken met effectieve signing. Het event werd mede mogelijk gemaakt door Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk, Leut, Warsteiner, Salentein, Van de Pol Catering, Showdesign, Blast en Q&A.

Geplaatst op: 19-10-2018