Hubo Hoevelaken één van de drie landelijke teststores
Interieuradvies
De winkel is geen kopie van die in Voorthuizen, vertelt Roland: “In de nieuwe winkel hebben we een Homed afdeling. Daar krijgen onze klanten interieuradvies op maat van medewerkers die we speciaal daarvoor hebben aangenomen. We hebben vrijwel alles waarmee je je huis aankleedt: van gordijnen en zonwering tot vloerbedekking en deuren. Het is voor ons een belangrijke afdeling, want mensen zijn in deze periode veel in huis aan het aanpakken.”
Teststore
De winkel in Hoevelaken is één van de drie teststores die de Hubo in Nederland heeft. Roland: “Daar had ik niet om gevraagd, maar het is een aangename bijkomstigheid. Het wil namelijk zeggen dat we altijd beschikken over de meest actuele artikelen.” Verder is hij erg blij met de nieuwe zagerij die een mooie natuurhouten look heeft met glas, zodat klanten kunnen meekijken.
Bedrijven bedienen
In Voorthuizen weten bedrijven de Hubo altijd goed te vinden en Roland verwacht dat dit in Hoevelaken net zo zal zijn: “Als er iets opgeknapt moet worden, zijn wij vaak de partij die de machines komt leveren of waar men de nodige klus- of interieurbenodigdheden koopt. We proberen bedrijven zo goed mogelijk te bedienen door vooral in mogelijkheden te denken.”
Klanten zorgvuldig en vlot helpen
Roland is iemand die ervan houdt om dingen af te strepen en door te gaan naar het volgende project. Die eigenschap kenmerkt ook de werkwijze in zijn winkels. “We werken zorgvuldig en vlot. Willen mensen een afspraak? Dan regelen we dat binnen een week, hebben ze ook zo snel mogelijk de offerte binnen en leveren we kort daarna. We hebben vakspecialisten aangenomen voor montage en buitendienst zodat ook de afronding echt goed is. Ik houd niet van trajecten die zich maanden voortslepen. Dit werkt goed voor mij én voor onze klanten.”
Ingetogen
Hoewel Roland en zijn team het liefst van de daken schreeuwen dat hun nieuwe winkel opent, hebben ze toch voor een wat ingetogener opening gekozen. “We hadden eigenlijk een flyer uitgezet voor 20.000 postcodes, maar met de huidige maatregelen kunnen we simpelweg geen massa’s mensen op de stoep hebben staan. Maar we zijn flexibel ingesteld. Mensen kunnen ons mailen of bellen voor een afspraak en we proberen altijd goed mee te denken.”
Geplaatst op: 22-04-2021
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!