‘Werk als plek waar je graag bent’

NIJKERK – Mensen helpen om weer (of meer) plezier te hebben in hun werk. Het is in een notendop wat Eef Huiser doet met haar onderneming Commpass Coaching.

Mensen die van baan willen veranderen. Teams die beter met elkaar willen communiceren. Ondernemers die willen groeien in leiderschapskwaliteiten. Het is een greep uit de diverse trajecten waarmee ze zich als ervaren coach dagelijks bezighoudt. Een prachtige job, vindt ze zelf. “Commpass Coaching heeft als motto dat werk een plek zou moeten zijn waar mensen graag zijn. Een groot deel van onze tijd brengen we namelijk door op ons werk. Werkplezier betekent onder meer dat je jouw kwaliteiten en talenten kunt inzetten. Het is echt mijn passie om mensen daar inzicht in te geven.”

Huiser coacht teams onder meer aan de hand van DISC-model. “Met DISC snap je beter waarom het soms ingewikkeld is om met anderen te communiceren en samen te werken en leer je hoe je elkaar aanvult met ieders sterke punten.” Daarnaast maken mensen op individueel niveau gebruik van de kennis en ervaring van Commpass Coaching door het volgen van een loopbaantraject of speedcoaching (een of twee gesprekken). Ook kunnen ze bij Huiser terecht voor workshops op het gebied van werkplezier. Deze trainingen worden zowel via open inschrijving als in company gegeven.

Eef Huiser besloot vorig jaar vanuit Nijkerk een herstart te maken met Commpass Coaching. Met het lidmaatschap van de BHN wil ze haar netwerk vergroten. “De bijeenkomsten zijn laagdrempelig en afwisselend qua thema”, vindt ze. “En het ontmoeten van andere ondernemers op een laagdrempelige wijze is een manier van netwerken die goed bij mij past.”

www.commpasscoaching.nl

Geplaatst op: 24-10-2019