Welkom in de digitale wereld

Steeds meer bedrijven versturen en ontvangen facturen via e-mail. Worden deze facturen in uw organisatie ook nog geprint, rondgestuurd, handmatig geboekt en vervolgens eventueel weer gescand?

In de ideale digitale wereld wordt elke factuur elektronisch verzonden en automatisch verwerkt in uw boekhouding. En dat alles zonder handmatige acties. Uw organisatie/administratie kan ook onderdeel van deze digitale wereld zijn. Alfa biedt u namelijk de mogelijkheid om naast de ‘echte’ elektronische facturen ook alle andere formaten van facturen, zoals PDF facturen en met uw mobiele telefoon gemaakte foto’s, automatisch in te lezen.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Deze manier van verwerken van uw facturen en bonnetjes is snel, betrouwbaar, goedkoop en u bent nooit meer facturen kwijt. Andere voordelen zijn dat de kwaliteit van de administratie omhoog gaat en dat het niet meer nodig is om facturen fysiek uit wisselen. Gaan wij aan de slag met het samenstellen van uw jaarrekening dan zijn deze facturen ook voor ons beschikbaar.

Wilt u dat uw organisatie/administratie ook onderdeel uitmaakt van deze digitale wereld of wilt u meer informatie over de mogelijkheden, neem dan gerust contact met ons op. Alfa is altijd dichtbij.
Eddy van Sligtenhorst is relatiemanager bij Alfa Accountants. Alfa Amersfoort-Nijkerk

www.alfa.nl/nijkerkw.alfa.nl/nijkerk

Geplaatst op: 10-01-2017