‘Versnel groei van start- en scale-ups’

NIJKERK – Nijkerkse start-ups en scale-ups in de agrifoodsector kunnen vanaf dit voorjaar deelnemen aan een programma dat helpt om sneller te groeien.

Voor beginnende ondernemers is er StartLife Accelerate. Dit programma duurt 12 weken en biedt training, individuele begeleiding, financiering en toegang tot een groot netwerk van experts, toonaangevende bedrijven en investeerders. Het programma richt zich op drie belangrijke succesfactoren: team, klantvalidatie en investor-readiness.  Start-ups met een innovatief product of dienst dat al op de markt is en die willen opschalen, kunnen deelnemen aan het eenjarige programma Foodvalley Accelerator. Ondernemers gaan met de groeiprincipes van Rockefeller Habits 2.0 aan de slag. Tot slot is er Scale-upFood. Dit is een masterclass-programma (3×3 dagen) dat food en agrifood scale-ups klaarstoomt voor verdere groei.

Het programma is bedoeld voor bedrijven die al succesvol zijn in hun markt en nu op zoek zijn naar manieren om alle groeipotentie te verzilveren. Deelnemers krijgen inzicht in de succesfactoren van scale-ups en leren hoe ze die toepassen. Ook zijn er ontmoetingen met succesvolle, innovatieve bedrijven en experts uit de industrie. De programma’s worden georganiseerd door en in samenwerking met Foodvalley NL, Oost NL, Rabobank, StartLife, Scale-up Company, Scale-upNation, Wageningen University & Research en World Food Center Development.

Geplaatst op: 26-02-2020