Upgrade contract bij SalesSpot voor Interim

NIJKERK – Begin dit jaar zijn Stichting Business Club Sparta Nijkerk en SalesSpot een sponsorovereenkomst aangegaan en door de nu al succesvolle samenwerking wordt deze zelfs uitgebreid!

De komende jaren zal SalesSpot de sponsor zijn van een van de twee dug-outs op het hoofdveld. SalesSpot-eigenaren Steef van den Berg en Herman van Hunnik hebben veel vertrouwen in de ambities van Sparta Nijkerk om te promoveren naar de tweede klasse en gaan graag een meerjarige samenwerking aan om de voetbalvereniging daarin te steunen. SalesSpot ondersteunt bedrijven met leadopvolging, acquisitie- en salesprojecten, reorganisaties en salestransformaties en interim-sales.

Geplaatst op: 25-06-2020