Topvoetballers in spe naar Strandhuys Nijkerk

NIJKERK – Jong Oranje, PSV, Vitesse, FC Groningen, PEC Zwolle en nog een aantal andere profclubs komen naar Nijkerk. Althans: de jeugdteams onder de 13 en 9 jaar. De teams zijn zaterdag 24 juni in actie te zien tijdens een beachsoccer toernooi op Strand Nijkerk aan Zee bij Strandhuys Nijkerk. Z

Tussen 10.00 en 18.00 uur binden de topvoetballers van de toekomst de strijd met elkaar aan. Dat gebeurt met teams van 5 spelers, die tegen elkaar spelen op het strand. Beachsoccer is spectaculair om te zien door de vele technische hoogstandjes en het hoge aantal doelpunten. Het beachsoccer toernooi wordt georganiseerd door de broers Jan-Willem en René van Dieren. Het is voor het eerst dat het toernooi in Nijkerk plaatsvindt. Toegang tot het toernooi is gratis. Bedrijven kunnen zich eventueel als bordsponsor onder de aandacht brengen van een groot publiek.

Het toernooi biedt ondernemers een mooie kans om kennis te maken met Nijkerk aan Zee en Strandhuys Nijkerk. Op het terras van het restaurant is het in de zon en met uitzicht over het water en de voetbalwedstrijden genieten van een hapje, drankje, lunch of diner. De komst van het beachsoccer toernooi geeft volgens exploitant VDB recreatie groep een nieuwe impuls aan het gebied en laat zien wat er allemaal mogelijk is op strand Nijkerk aan Zee. Bedrijven kunnen er bijvoorbeeld terecht voor teambuilding dagen en outdooractiviteiten. Ook een bedrijfsfeest of vergadering in of om Strandhuys Nijkerk behoort tot de mogelijkheden.

www.strandhuysnijkerk.nl
www.nijkerkaanzee.nl