Tóch nog Middagje Sparta Nijkerk

NIJKERK – Omdat de leden van de businessclub het Middagje Sparta Nijkerk al weken moesten missen, ontvingen zij onlangs een pakketje met een fles wijn, wat biertjes en hartige hapjes om het middagje ‘at home’ toch een beetje te kunnen vieren.

In nauwe samenwerking met sponsor Boni Supermarkten en met medewerking van VDR Druk & Print bedacht relatiemanager Tyno Koelewijn namens zijn bedrijf HOKRA, promotionele communicatie, dit mooie alternatief. Op zaterdagmiddag, zo rond het tijdstip waarop normaal ook de biertap los gaat of de flessen worden ontkurkt, konden de leden onder het genot van een biertje of een wijntje en een lekker hapje toch even nét doen of het Middagje Sparta Nijkerk werd gevierd maar nu dus in de vorm van BONI Business@Home. Het was even niet anders, maar iedereen werd toch even meegenomen naar een normale zaterdagmiddag. Zoals gebruikelijk werd ook trainer Eric Speelziek aan de tand gevoeld, deze keer vanaf het hoofdveld vanuit een schitterende loungeset, beschikbaar gesteld door Molitli Interieurmakers. Met behulp een bijgeleverde bluetooth speaker, die simpel aan smartphone of laptop gekoppeld kon worden, werd dat interview vanaf 16:00 uur online gezet. Met een tevens bijgeleverd oranje klaphandje kon een ieder op ludieke wijze laten zien dat men de club mist en nog steeds ondersteunt.

Geplaatst op: 25-06-2020

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde berichten

Business in Nijkerk

Business in Nijkerk is een platform voor onafhankelijk zakennieuws. Tegelijkertijd hebben bedrijven in deze gemeenschap zelf ook zoveel nieuws te melden. Die boodschap voor hen formuleren is óók de missie van Business in Nijkerk.