’t Regthuys gaat verder als Café Lust

NIJKERK – Het populaire restaurant ’t Regthuys gaat verder onder de naam Grand Café Lust.

Dat hebben de nieuwe eigenaren Robert de Vries en Rick van Breugel besloten. “Op dit moment zijn we bezig om onze gezamenlijke droom te realiseren. Wij hebben tien jaar samengewerkt in ’t Regthuys, maar altijd de droom gehad om zelf een onderneming te starten. Nu is het moment eindelijk daar en gaan wij ’t Regthuys overnemen.” Vanaf januari wordt de zaak flink verbouwd en opgefrist, om daarna open te gaan met een nieuw, maar herkenbaar concept. “Uiteraard met een flinke dosis gastvrijheid! Wil je meer van ons weten? Houd onze Facebookpagina dan goed in de gaten en kom gezellig langs om het jaar goed af te sluiten!” Waardebonnen van ’t Regthuys kunnen nog tot het einde van het jaar worden ingeleverd.

Geplaatst op: 21-12-2017