Stormfinance wordt Objectief hypotheken en verzekeringen

NIJKERK – Met ingang van 1 juli is de naam van Stormfinance veranderd in Objectief hypotheken en verzekeringen.

Het Nijkerkse bedrijf van André Knevel en Bas van den Berg geeft financieel en (onafhankelijk) hypothecair advies aan particulieren en mkb. “Oktober 2013 zijn wij samen in Nijkerk een nevenvestiging van Stormfinance gestart. Ruim drie jaar later vonden wij het tijd voor een eigen identiteit. Daar komt Objectief hypotheken en verzekeringen nu uit voort”, vertelt Knevel. “Wij leggen ons toe op het geven van financieel en hypothecair advies, zodat mensen weten waar ze financieel aan toe zijn. Nu, straks, als zij met pensioen gaan en daarna. Bij ons staat persoonlijke aandacht voorop. We bekijken eerst de persoonlijke situatie en de wensen van de klant. Dan vergelijken we de hypotheken en verzekeringen van verschillende aanbieders. En bepalen zo in overleg met de klant het financiële product dat het beste aansluit bij de situatie en wensen.”

Beste hypotheekadviseur
De dienstverlening van Knevel en Van den Berg kreeg onlangs van Independer de titel ‘Beste Hypotheekadviseur 2017 in Midden-Gelderland. “Dit is de vierde keer op rij. Daar zijn wij enorm trots op en met onze naam onderstrepen wij nog eens de extra meerwaarde die wij bieden: objectief en onafhankelijk advies voor een eerlijke prijs.”

www.objectief.nl

Geplaatst op: 05-09-2017