Stoffering Pathé-theaters in Nijkerkse handen

NIJKERK – Zelfs wie ongemerkt een Pathé-bioscoop binnenloopt ziet meteen waar hij beland is. De vloerbedekking in rood, paars en bruin is een perfect voorbeeld van een tot in de puntjes doorgetrokken huisstijl. Het is het werk van Kreikamp Projectinrichting uit Nijkerk.

De Nijkerkse projectinrichter is het vaste adres voor Pathé Theatres BV uit Amsterdam als het gaat om renovatie of nieuwbouw van bioscopen. “Wij verzorgen alle mogelijke vloer- en raambekleding voor binnen en buiten”, vertelt eigenaar Johan Kreikamp. “Pathé weet dat een project bij ons in goede handen is en dat ze er geen omkijken naar hebben.”

Projectmanagement
Kreikamp Projectinrichting richt zich met name op de zakelijke markt. Naast diverse grote landelijke klanten heeft het bedrijf al een groot aantal lokale bedrijven mogen stofferen en inrichten. “Recent voorbeeld is de uitbreiding van Hotel & Gasterij De Roode Schuur, waar we 36 hotelkamers en twee bruidsuites mochten stofferen. Niet zelden komt een bedrijf weer bij ons terug met een nieuwe opdracht. Zo kwam een bedrijf onlangs na vijf jaar met de vraag of we na de vloer- en raambekleding ook het complete meubilair konden vervangen.”

“Wat bedrijven in ons aanspreekt is dat wij het totaalpakket kunnen bieden. Van het leggen van een vloer tot een compleet renovatie- of nieuwbouwproject inclusief ontwerp door een interieurarchitect, interieurbouw en kantoormeubilair. Letterlijk van A tot Z dus. Zelfs de interne verhuizingen nemen we zo nodig voor onze rekening, zodat de opdrachtgever zich op zijn core business kan richten.”

Dit is mogelijk door de intensieve samenwerking met partnerbedrijf Office Emotion, waar naast Kreikamp ook Jacques van Grootheest mede-eigenaar van is. “Bedrijven houden van een no-nonsense aanpak. Geef ons de sleutel maar en wij regelen het. Dat is waar wij sterk in zijn”, zegt Van Grootheest. “Voor het Hilton in Soest en leerhotel De Nieuwe Wereld in Wageningen regelden we alles; schilderwerk, behang, inrichting van de kamers, meubilair voor de lobby. Tot het beddengoed aan toe. Dat is mogelijk doordat we goede mensen om ons heen hebben verzameld. Mensen met passie. Dat merken onze klanten.”

salentein_2 (Medium)

Bespaar tijd én geld
Veel klanten waarderen de duidelijk aanpak van de bedrijven. Kreikamp: “Duidelijk advies, betrouwbaarheid en een transparante offerte. Het gaat in dit werk niet om de laagste prijs, maar om de beste prijs-kwaliteitverhouding. Een goed verhaal zonder verborgen kosten. Zo doe ik ook zaken. We moeten allemaal verdienen aan ons werk, laten we daar vooral niet moeilijk maar gewoon eerlijk over doen. De persoonlijke klik is in ondernemen heel belangrijk.”

De werkwijze van Kreikamp Projectinrichting en Office Emotion werkt, weten de ondernemers uit ervaring. Van Grootheest: “Doordat wij het hele traject voor onze rekening nemen heb je niet alleen één aanspreekpunt, maar ook minder faalkosten. Normaliter komt de vloerbedekking drie maanden eerder in het traject dan de kantoorinrichting. Door de samenwerking nemen we de inrichting dus al drie maanden eerder mee dan normaal. Dat scheelt tijd én geld.”

www.kreikamp.nl
www.officeemotion.nl