Schuiteman Oldtimer Event van start in Huizen

NIJKERK – Na het succes van voorgaande jaren organiseert Schuiteman samen met Stichting Rally For Kids de 4e editie van het Schuiteman Oldtimer Event. Op zaterdag 26 mei gaat deze toertocht met prachtige oldtimers om 11.00 uur van start in Huizen.

De route voert dwars door het landschap van Midden-Nederland en is een lust voor het oog voor de bestuurder en navigator.
In de toertocht op zaterdag 26 mei rijden tientallen oldtimers mee – uitsluitend ouder dan veertig jaar. Het startsein klinkt bij het kantoor van Schuiteman Accountants & Adviseurs aan de Naarderstraat 1a in Huizen, waarna de route dwars door Midden-Nederland koerst. Er is zowel een sport- als een tourklasse.

Auto’s van 40 jaar of ouder
De opbrengsten zijn bestemd voor de stichting Rally For Kids. Onder het motto ‘wij rijden om zieke kinderen te verblijden’ laat deze stichting ernstig zieke en gehandicapte kinderen een onvergetelijke dag beleven. Het helpt de kinderen hun ellende voor even te vergeten.

Iedereen met een auto van 40 jaar of ouder is van harte welkom om aan het event deel te nemen. Op de website www.oldtimerevent.nl vindt u meer informatie over de mogelijkheid tot inschrijving. Is uw auto bijna 40 jaar oud? Overleg dan gerust met Bert van Dijk (0342-473444 of bvdijk@schuiteman.com). U bent die dag ook meer dan welkom om tussen 10.00 en 11.00 uur een kijkje te nemen bij de oldtimers aan de Naarderstraat.

www.schuiteman.com

Geplaatst op: 17-04-2018