Ropaflex gaat samenwerking aan met Expert Nederland

NIJKERK – Ropaflex gaat in opdracht van Expert Nederland (met haar hoofdkantoor in Nijkerk) de bedrijfskleding verzorgen van Expert-medewerkers van alle winkels in Nederland.

Een mooie en eervolle opdracht waar het team van Ropaflex met veel plezier invulling aan gaat geven, vertelt eigenaar Mieneke van de Pol. Het gaat in eerste instantie om de overname van het huidige kledingpakket, maar Ropaflex gaat in de toekomst meedenken over een nieuwe look. Expert-medewerkers kunnen in een innovatief kledingbeheersysteem, waar hun maten al in staan, zelf hun kleding bestellen. “Met dit portaal maken we het klanten zo gemakkelijk mogelijk. Ook kleding passen op locatie, zoals onlangs in de Expert-winkel in Joure, behoort tot de mogelijkheden.”

Het is kenmerkend voor het innovatieve en flexibele karakter van de snelgroeiende Nijkerkse onderneming. “Onze klantenkring groeit en is heel divers. We verzorgen bedrijfskleding voor de visboer in Spakenburg tot het personeel van een landelijke hotelketen. Het leuke aan de samenwerking met Expert is dat ze met circa 130 winkels door Nederland heel groot en tegelijkertijd heel lokaal zijn. Iedere winkel is een bedrijf op zich. Dat past bij Ropaflex. Wij vergroten ons werkgebied met deze samenwerking enorm, maar lokale betrokkenheid blijft ook kenmerkend voor Ropaflex.”

Om verdere groei te ondersteunen zoekt Ropaflex een commercieel medewerker die affiniteit heeft met kleding en van aanpakken houdt.

www.ropaflex.nl

Geplaatst op: 12-09-2019