Procomm maakt werk van arbeidsomstandigheden in lagelonenlanden

BARNEVELD – Procomm Partners heeft als één van de eerste promotionele bedrijven in Nederland het CSR Gold-certificaat behaald. Aanleiding zijn de inspanningen van het Barneveldse bedrijf om de omstandigheden te verbeteren waaronder promotionele producten en promotionele kleding worden gemaakt. |

“Bij Procomm Partners hameren we er altijd op dat als je iets uitdeelt, je dat met zorg en aandacht moet doen. Daar hoort volgens ons ook bij dat je kritisch kijkt naar de herkomst en de productie van een give-away. Gelukkig zien we dat steeds meer bedrijven en organisaties dat ook belangrijk vinden.” Bedrijven met het CSR Gold-certificaat moeten een Code of Conduct ondertekenen met afspraken over leveranciers. Tot nu toe hebben zeven bedrijven het certificaat behaald. Nederland telt naar schatting zo’n 1.000 aanbieders van relatiegeschenken, give-aways en promotionele producten.

www.procomm.com

Geplaatst op: 22-06-2017

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde berichten

Business in Nijkerk

Business in Nijkerk is een platform voor onafhankelijk zakennieuws. Tegelijkertijd hebben bedrijven in deze gemeenschap zelf ook zoveel nieuws te melden. Die boodschap voor hen formuleren is óók de missie van Business in Nijkerk.