Panda’s voelen zich fijn met Western Airconditionin

HOEVELAKEN – In de wintermaanden een behaaglijk kantoor, maar in de zomer genieten aangename koelte? Western Airconditioning voorziet steeds meer kantoorpanden van een warmtepomp. Want die maakt een niet te stuiten opmars, ook op de zakelijke markt.

Western Airconditioning uit Hoevelaken is al bijna dertig jaar leverancier van airconditioners, koelmachines, luchtbehandelingsapparatuur en warmtepompen. Ook voor ondernemers interessant, merkt directeur Edwin Elverding op. “Dankzij de combinatie van verwarmen en koelen wordt de installatie het hele jaar gebruikt. Een hoog rendement dus. Dankzij verschillende subsidies is investeren ook nog eens aantrekkelijk.”

Uniek zijn de nieuwe Invisibles, waarbij er aan de gevel geen unit zichtbaar is, vertelt Elverding. “Dé oplossing voor bijvoorbeeld winkels of unieke panden waar je het aanzicht netjes strak wilt houden.” De kracht van Western zit hem volgens Elverding in de complete dienstverlening van zijn bedrijf. “We leveren niet alleen apparaten, maar verzorgen ook het onderhoud en reparaties.” Dat de warmtepompen zeer breed inzetbaar zijn, bewijst de opdracht die Western Airconditioning mocht uitvoeren in Ouwehands Dierenpark in Rhenen. Het reuzenpandaverblijf, waarin twee panda’s rond Pasen hun intrek nemen, wordt namelijk behaaglijk gehouden door twee warmtepompen van Western Airconditioning. “Een prachtige opdracht.”

www.western.nl

Geplaatst op: 04-03-2017