Overname Selmco door Frits Events

NIJKERK – De Nijkerkse evenementenorganisator Frits Events heeft per 1 april Selmco partyverhuur overgenomen. Het bedrijf van Gerben Viester realiseert hiermee een verdubbeling van de capaciteit.

Van de organisatie en facilitering van grote lokale evenementen zoals de Boerenmaandag en Koningsdag tot volledig verzorgde bedrijfsfeesten. Met ruim 15 jaar ervaring is Frits Events een bekende naam in Nijkerk en omgeving. ,,In deze branche is ontzorging van de opdrachtgever uitermate belangrijk”, vertelt eigenaar Gerben Viester. ,,Je moet kunnen leveren wanneer de klant daar behoefte aan heeft en dat is veelal niet onder kantooruren of wanneer onze toeleveranciers geopend zijn. Ook zijn we continu op zoek naar manieren om ons aanbod uit te breiden. Om de service optimaal te houden hebben we daarom onze capaciteit vergroot door de overname van Selmco.”

Na eerdere gesprekken met de oude eigenaar van Selmco, die nadacht over een mogelijke carrièreswitch, kwam Viester dit voorjaar tot een overeenkomst. Met zeven man personeel en een verdubbeling van de voorraad uit eigen magazijn is het voor Frits Events nu mogelijk om meerdere feesten en evenementen naast elkaar te faciliteren.

,,Waar we voorheen de beschikking hadden over één vrachtwagen, hebben we er nu drie, maar we zijn over de hele linie flexibeler geworden door deze overname.” Naast evenementenorganisatie en verhuur verzorgt Frits Events voor de zakelijke markt ook ontwerp en bouw van beursstands. ,,De klant vertelt zijn verhaal en wij visualiseren het.”

www.fritsevents.nl

Geplaatst op: 23-06-2016