Open dagen bij Kruyff Mechanisatie

NIJKERK – De Kruyff Mechanisatie houdt op 25, 26 en 27 februari open dagen. Het Nijkerkse landbouwmechanisatiebedrijf toont bezoekers deze dagen de nieuwste ontwikkelingen op landbouwgebied. Ook worden er donderdag- en vrijdagmiddag in samenwerking met een veevoerleverancier en een landbouwmachinefabrikant presentaties gegeven over grofhakselen. Bezoekers zijn op donderdag en vrijdag tussen 13.00 en 22.00 uur welkom. Op zaterdag kunnen ze tussen 10.00 en 16.00 uur terecht aan de Appelsestraat 4 c.

(Bron foto: www.facebook.com/DeKruyfMechanisatie)

Geplaatst op: 16-02-2016