Open Dag bij Hotel & Gasterij De Roode Schuur

NIJKERK – Hotel & Gasterij De Roode Schuur houdt op zaterdag 14 januari een Open Dag. Het publiek krijgt de gelegenheid om een kijkje te nemen in het verbouwde hotel.

In de maand december werd de laatste hand gelegd aan de verbouwing die behoorlijk ingrijpend is te noemen. “Er is een nieuwe vleugel gerealiseerd van drie verdiepingen hoog”, vertelt eigenaar Arjan van de Pol. In het hotel zijn twintig nieuwe suites gemaakt. Na de verbouwing zijn er in totaal 60 luxe hotelkamers beschikbaar. Hotel & Gasterij De Roode Schuur beschikt over zes multifunctionele zalen voor bijvoorbeeld vergaderingen, presentaties, trainingen, bedrijfsfeesten of andere zakelijke bijeenkomsten.

Vorig jaar werd De Roode Schuur uitgeroepen tot Beste Hotel van de Veluwe. Deze eer viel het hotel ten beurt dankzij een gemiddelde reviewscore van 8,6 op het platform hotels.nl.

www.deroodeschuur.nl

Geplaatst op: 10-01-2017